Neuronauki i najnowsze odkrycia w tym obszarze pokazują że coaching mentoring i procesy edukacyjne przyszłości nie są procesami statycznymi. Potrzebna jest z nich akcja, dynamika, doświadczenie a następnie doświadczanie. Nawet jeżeli jest to doświadczenie modelowe, jest ono podstawą do budowania nowych wzorców i wspierających nawyków poprzez tworzenie nowej reprezentacji neuronowej.
Dla Twojego mózgu nie ma znaczenia czy przeżywasz coś w rzeczywistości czy jest odpowiednio przygotowane ćwiczenie, tym bardziej jeżeli ćwiczenie jest odpowiednio zaprojektowanym doświadczeniem przestrzennym. Asocjacje przestrzenne® są podstawą skutecznych procesów Edukacji i zmiany i mają solidną podbudowę naukową co pokazujemy w trakcie szkolenia odwołując się do badań i odkryć chociażby laureatów Nagrody Nobla.
Wspomnianą metodę można wykorzystać w dowolnym ćwiczeniu co pokazujemy podczas szkolenia między innymi na przykładzie modelu Dylematu zwiększając jego efektywność i pole obserwacji sygnałów somatosensorycznych..
Neurogeneza
W dorosłym mózgu postaje codziennie około 700 neuronów, proces ten jest nazywany Neurogenezą, i u dorosłego człowieka występuje wyłącznie w Hipokampie. Nowe neurony powstające w zakręcie zębatym Hipokampu łatwo wbudowuja się w istniejące obwody neuronalne. po około 4 tyg. 60% z nich moze uworzycsynapsy
Neuron miejsca
Hipokamp nazywany jest neuronem miejsca, stąd wszelkie asocjacyjne techniki pracy w przestrzeni, powiązane z tzw. mechanizmem kotwiczenia wspierają procesy zmiany i edukacji.
Asocjacje Przestrzenne®
Masz pytania?
Asocjacje Przestrzenne®
Kurs prowadzi Artur Włodarczyk, Certyfikowany i Akredytowany trener, coach, mentor
Wykorzystują badania z obszaru nauk kognitywnych i łączą je w spójny model pracy sprawdzony przez praktyków.
My bazujemy na współczesnych definicjach zmysłów i modalności, badaniach i odkryciach naukowych, w tym laureatów nagrody NOBLA. Wyjaśniamy dlaczego coś działa i kiedy nie ma prawa zadziałać zarówno z poziomu neurobiologii jaki i Psychologii.
Podczas szkolenia otrzymasz również informacje o zmysłach, periodyzacji, cyklizacji, zadania domowych, okresach sensytywnych, neuroplastyczności czy roli hipokampów jako kluczowej struktury mózgu w procesach edukacji i zmiany.
Korzyści szkolenia
-
W ramach szkolenia, uczestnik otrzyma przedpremierowo, nie publikowane jeszcze materiały.
- Uzyska innowacyjną wiedzę dotyczącą procesow zmiany i edukacji popartą badaniami, odkryciami naukowymi i tysiącami godzin praktyki.
- Nauczy się jak budować skuteczne narzędzia rozwojowe i terapeutyczne z wykorzystaniem Asocjacji Przestrzennych®
- Dowie się jak neurobiologia warunkuje zmianę i co potrzeba aby była ona skuteczna.
- Uzyska wskazówki i pozna koncepcje, z punktu widzenia praktyków, czyli po co warto sięgać w pracy z klientem, a co jest stratą czasu i fikcją.
- Dowie się również jak weryfikować fałszywe koncepcje i pseudorozwojowe aczkolwiek popularne metody.
Cena szkolenia
Najnowsza wiedza bazująca na odkryciach lauretatów nagrody Nobla
liczba uczestników 8 - 12 osób
Wyjatkowe materiały szkoleniowe
Dodatkowe zasoby
Ćwiczenia
Certyfikat ukończenia kursu
03.08.20239:00
ul. Parkowa 3
59-223 Krotoszyce
Rozdział jest wprowadzeniem do najskuteczniejszej metody pracy z drugim człowiekiem w ramach dowolnych metod terapeutycznych, szkoleniowych, coachingowych czy mentoringowych. metoda poparta badaniami i odkryciami wybitnych osobistości ze świata nauk min. laureatów nagrody Nobla.
Książka która jeszcze przed wydaniem została określona Opus Magnum branży coachingowej, będzie obowiązkową pozycją ludzi poszukujacych zmiany i rozwoju.